A háziorvosi ellátás rendje:
Légúti panaszokkal rendelkező és/vagy lázas beteg személyes megjelenés helyett telefonon vegye fel a kapcsolatot rendelőnkkel!
Légúti panaszokkal kizárólag előjegyzés alapján, csak a rendelés utolsó fél órájában fogadhatjuk a pácienst, amennyiben a személyes megjelenés a telefonos konzultáció után, orvosi döntés alapján indokolt.
SÜRGŐS, AKTUÁLISAN KIALAKULT, ÚJ PANASZ ESETÉN MINDEN ESETBEN KÉRJÜK TELEFONÁLJANAK!
Az akut esetek ellátása telefonon kezdődik meg, állapot kikérdezéssel, ha szükséges Covid tesztkérést megelőző egyeztetéssel. A betegállomány elindítását is csak a panaszok telefonos egyeztetése után tudjuk naprakészen kezelni.
Sok hívásunk érkezik, de kérjük próbálkozzanak türelmesen és kitartóan!
Az alábbi esetekben mindíg telefonáljanak:
- mellkasi fájdalom
- felsőlégúti betegség
- lázas állapot
- szédülés, eszméletvesztés
- betegállomány igénylése (táppénzes időszak elindítása)
Rendelőnkben a betegfogadás rendelési időben - a sürgősségi esetek kivételével - előjegyzési rend szerint történik. Az időpontkérést email-ben vagy telefonon, illetve rendelési időben személyesen is biztosítjuk.
A váróhelyiségben és az orvosi rendelőben orrot és szájat eltakaró maszk viselése kötelező!
A váróhelyiségekben a páciensek között legalább 1 méter távolság tartandó. A bejáratnál található kézfertőtlenítőszerrel érkezéskor és távozáskor fertőtlenítsék a kezüket!
A személyes jelenlétet nem igénylő, nem sürgős eseteket telemedicinális úton biztosítjuk elsősorban, kérdésüket/kérésüket nyugodtan írják meg nekünk emailben, ezeket 1-2 napon belül megválaszoljuk. Így a krónikus panaszokkal és adminisztratív ügyekkel nem kell feltétlenül hosszú időt a rendelőben tölteniük.
Táppénzes papírt, nem sürgős beutalót előzetes egyeztetés után (email, telefon) rendelési időben soron kívül adunk ki.
Kérjük, hogy rendszeresen szedett gyógyszereinek a felírását időben kérje, lehetőség szerint emailben. A kérés mellett minden esetben adja meg a nevét, születési dátumát vagy TAJ számát. A kéréseket igyekszünk 72 órán belül teljesíteni, az emailek megválaszolásán hárman is dolgozunk, azonban felhívjuk a figyelmet, hogy a kérések feldolgozása több munkanapot is igénybe vehet. Minden esetben visszajelzünk, amikor az e-receptek, beutalók, stb. elérhetőek.
Elérhetőségek és minden amit a praxis működésről tudni érdemes